2012年1月8日 星期日

大棠紅葉行

原來紅葉唔洗去到日本韓國先睇到架

只要搭車去朗屏搭 K66  90分鐘左右就見到架喇

lee 排天氣開始凍,所以見到好多紅葉都變左色,好靚架!

記得帶相機影靚相喇







lee 張相唔係好關事, 不過我好鍾意~










啱啱上網睇紅葉資料,原來唔同時間會有唔同色

同埋仲有少少唔同形狀既葉, 我唔係專家唔敢講咁多.






好似琴日咁,一時凍一時熱,最好帶個袋拎多件衫好

入夜 可能凍 10度架!!





真係激氣!!  我唔小心撞親人整趺部相機,搞到壞壞地

支鏡又有問題........所以成日既相都唔係好滿意



我見好多人因為楓葉既特別色吸引 拎好多葉 番屋企

我唔係咁欣賞 lee 個行為........雖然我都覺得好靚

個個都好似你地咁拎,仲邊有去睇麻?







老老實實, 我都係第一次睇紅葉,開頭行上去以為細細棵,棵棵都冇咩葉

行到上頂你就知咩係紅葉喇




我上網睇人地d 葉, 塊塊都好完美,琴日同我見到既差好遠

塊塊都有雀班 既~








上面好大風,要影得定真係好難

好彩我前面有女皇楂住黎影...哈哈







唔單只有雀班,好多葉都俾蟲咬過

有時我覺得咁有特色既環境,政府應該要俾少少力保護下!!







再靚既紅葉都會變成枯葉..







你覺得 lee 張 如何??





睇紅業本身真係好浪漫.........可惜周圍都係人呢...


仲有好多人玩單車............




而且通山都係狗.........仲有d人冇公德心 冇清理狗仔既大小二便!!




女皇不停走黎走去搵咩呢???




原來搵緊個陽光 反射位







而女皇要影既就係 lee 塊葉喇






真係好靚對比度~~



行到最遠抬頭一望,真係好靚

好似去到外地一樣,好難想像香港有咁既地方






不過望番落黎周圍都係人呢.....哈哈




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...