2011年11月20日 星期日

紫來坊素食料理


外婆因病過身,頭七之夜到銅鑼灣來一點素吃

心明白事應該要有更多的包容,所以我都等 時間過去一點點後才 出 post




有時都唔係好明 d 人諗咩,做咩煮素菜 用咁多 用類既名

用各式各樣既豆類制成品充當 肉類口感

齋雞、齋叉燒、齋燒鵝 等等等 都用一個肉類名稱吸引食客,真奇怪

而 lee 間餐廳 10 樣 著左 9 樣 都 有 肉類

反而 聽講 為食客著想 唔賣 酸齋 咖哩齋 等  而只係賣 齋燒鵝 同埋齋雞

不過老實講 個 齋雞又真係幾香滑,個燒鵝又真係幾香脆 既~

而個味道 淡淡豉油香,都唔錯,只係 現成野 有d唔抵食既感覺




如果冇記錯名的話應該 叫 梅醬荔芋鴨

粉糯芋頭做底,炸得香透既麵根做 鴨皮 及 鴨肉

再推一個 梅子汁,一齊食就麻麻地,但係個別分開幾樣黎食就真係幾唔錯!!






雲吞 同埋 水餃

唔好意思, 唔係好識欣賞,入面一 pet pet 咁....麻麻地







梅菜茄子猴頭菇

跟飯食真係一流!!   茄子都唔算太油膩

猴頭菇 都煮得 好 " 淋" 身







琵琶豆腐,冇咩特別,唔係香口 唔係 惹味

豆香唔重,食落一般








炸雲吞

即係 雲吞皮 炸得香脆 同埋 一碟 酸甜齋

個汁冇咩特別,樣樣味道都好似差 咁少少野咁..............








牛蒡絲  係全晚最有驚喜既一小碟

香香辣辣,食落仲甜甜地 同埋有芝麻既香,牛蒡又爽脆    好食!!


總結 : 5個人 食左唔食好多野都 差唔多 500蚊,我覺得普普通通啦

地點唔就腳,環境坐得麻麻地,食物又扮肉類,雖然味道唔差,創意都有少少

但係我都會再去食既~  因為 我見人地仲有好多野 都好似幾好食咁








紫來坊素食料理 Harmony Village Vegetarian

















想知我更多既野, 黎我fan page 就一清二楚 架喇


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...