2011年11月9日 星期三

連粵日


早兩年前 連粵日 令到一班 blogger / 食評人仕 連翻討論

有好有壞,但事過兩年由一位 兩年內試過四次之多的朋友帶我們到連粵日食飯

普遍來說食物真是爛透,朋友說失去已往的水準

我們從她的電話追溯之前的食物照片,真的不一樣耶





我和女皇先到,於是先開紅酒及點了兩客小吃

枝豆,雖然基本上沒有太大技術可言

但放於熱水太耐 我還是吃得出來的 !! 








環境一般,三四個朋友傾計是不錯的

但 最低消費 200 蚊  一個 ,很有難度呢









鴨舌

其實個鴨舌係全晚最稱職既食物

淡淡酒香,肉質結實而入味







有時唔係自己專長就唔好拎出黎呃人錢!!

三文魚 得果幾塊收人 78 蚊

芥辣 係即食都唔在講,豉油好明顯係中式豉油既生抽味!!!

魚生霉霉地既內質,而且睇得出係解凍方面既問題 !!





柚子 雞亦

麻麻地啦.....柚子味就唔係好覺喇,蜜糖雞亦就有

不過我想同老細 講,唔該你花左幾蚊買巴西雞中亦啦 !!! 





由於有一個朋友 之前食過覺得唔錯,講個蛋好正

係用鴨蛋做出黎既溏心蛋,食落甘甜 可口

但係過去左就過去左,宜家應該係用左雞蛋,蟹子都有d鯹鯹地





麻醬蕃茄,冇咩特別啦,係個蕃茄唔算靚囉 ~~










今餐飯除左 我同女皇之外 仲有兩隻靚飯腳









朋友未到之前我已經對 lee個飯 好期待架喇

於是我問個店員,希望可以做出我想有既效果

我:請問個飯隻蛋可唔可以唔要蛋白,淨係要蛋黃

5 分鐘過後

另一店員 答 : 請問個飯 有咩問題 幫你?

我開始頭痕 : 我唔要煎蛋,淨係打隻蛋黃落去得唔得

店員:我問問廚房師傅丫

5分鐘過去

店員: 唔好意思呀唔係好明你講咩,如果唔要蛋白唔係好識做


我 : okay 啦  (火), 咁算啦 唔該

最後個飯當然唔好食啦!!    飯又凍,肝又過火, 蛋又老

我唔明個廚房係本身個質素咁差的係冇心機煮!!

估唔到咁既質素都可以過關俾客食!!


面豉醬焗茄子

只係茄子切開一半放面豉醬焗,面豉醬未夠身,茄子又硬

令到食落口咬第一啖果時 d 面豉醬 "痴" 住個口,但係又要用力咬個茄子





獨子蒜露荀牛肉粒

對唔住!! 食到lee 到我已經再對 連粵日冇要求,只係想放得入口唔屙就算果隻

獨子蒜唔覺有出現過囉唔該,同埋你地睇條露荀咁老就知牛肉都唔方好食

少dd 牙力都洗食佢!!   同埋放枱面幾分鐘 就已經出水!!   





由於最低消費 點食都未達到,所以 是但叫兩樣野食  希望夠數之餘又冇死

清湯牛腩,唔好意思,雖然普遍黎講都係用雞湯炆

但係雞湯味太犀利,而且落左炸蒜一齊食令到本身都冇牛味既牛腩更加冇味

而且個牛肉都炆得好差,睇唔出有用心機慢慢炆囉

反而佔左 3/4 份量既 蘿蔔又幾好食喎,入口即化

不過都係雞湯味既蘿白









而最後上枱既係 白酒青口

好食既白酒青口 先唔講係咩品種既青口

聞落要有啖啖既酒白,青口既海水味,飲一啖落好似去左大海一樣既感覺

但我去到既海係一個死左既海,鯹到即刻唔想再食!!!








總結 : 我都唔明個廚諗咩 !? 你唔掂就唔好出黎開啦,間鋪得十 幾廿樣野食都搞到咁

好老實問你,你有冇拎個心出黎對客架??  我覺竹好似黑店咁囉!!









想知我更多既野, 黎我fan page 就一清二楚 架喇

東主有喜 Facebook Page






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...