2011年10月23日 星期日

凍飲 加 兩蚊 有冇問題?




香港餐廳凍飲加兩蚊都已經成為習俗,但係大家樂凍飲加 四蚊 會唔會有d過份?? 我冇諗過大家樂出品都唔係好架啦,環境梗加唔洗講仲衰,食餐飯10分鐘都覺得耐,已經有人你度望住你食飯 不停叫你快d食曬佢快d走,都要 三十幾四十蚊一個飯,仲學人講良心企業,真係笑到我肚痛。講到最過份一定要數凍檸蜜 同埋凍檸啡, (計數時間)。


A = 冰塊

B = 檸檬

C = 淡奶

D = 咖啡

E = 紅茶

F = 華田 / 好立克 (粉狀)

G = 水

H = 菜蜜 / 利賓立  (枝)


絕大部份餐廳都認為  檸茶 (水) / 奶茶 / 咖啡 / 華田 / 好立克  同一價位

所以 抽 共同單位的話 可以分為 兩類

1. 檸檬 ( 茶 / 水)

2. 花奶 (茶 / 咖啡 / 華田 / 好立克)

換句話說  一杯飲品 既價格 包含 最少兩樣 元素結合,而檸檬 / 花奶 就 兩種基本元素

而其中  奶茶 / 咖啡、 檸茶  價錢一樣,換句話說 奶、檸檬 價錢 都一樣 等同價值

假設 奶、檸檬 係一個 不變 元素 ,換句話說 即係 理論上我 可以 揀 檸檬 + 咖啡

但係事實 要你俾多 兩蚊 !     我真係想知個邏輯 係點~

你話 咖啡 要沖要煲 所以俾多D錢??  紅茶一樣 姐~~

我少甜少奶 又唔見你收平D?  你都痴痴地~

咁請問 我 落單 要 一杯 咖啡 奶另上  同埋一杯 檸茶 檸檬另上

再自己 溝檸檬 同埋奶茶又會唔會加我兩蚊呢??

再深入D講個 矛盾位 係 香港有樣 飲品叫鴛鴦,即係 奶茶 + 咖啡

即係 三種元素 既飲品溝埋一齊飲,而且同 兩種元素飲品價錢一樣

所以 檸檬 + 咖啡 要俾多兩蚊 係 十分不公平 既收費

而同另一樣鬼混 收多人錢既仔最新既 兒童鴛鴦,即係好立克 + 阿華田

1. 鴛鴦 - $14

2. 咖啡 - $14

3. 奶茶 - $14

4. 好立克 - $14

5. 華田 - $14

6. 檸啡 - $16

7. 兒童鴛鴦 - $18

 有幾間餐廳 仲賣 22蚊 添~~ 咁你話合唔合理喇 !?

菜蜜 同 利賓立  算叫做另一種類既飲品,一樣 出現不公平售賣 行為

就好似 我前幾日 去一間茶餐廳食飯飲凍檸蜜,一句唔講加我 5蚊

加我 4蚊 都覺得唔公平,因為 價目表講明 凍檸茶 16蚊, 而凍檸蜜 17蚊

相差 1蚊 !!  理論上 只可以 加 我 3蚊,宜家 收我 5 蚊 !!  係咪好有問題!??!?!

仲有仲有!!  我留下有間 茶餐廳仲搞笑,自稱所以咖啡都係即磨,冇普通咖啡

變相收多你 1蚊, 而且仲唔會問客人 加一蚊仲要唔要

大佬呀~  飲咖啡 我又冇要你沖磨俾我,而且我見水吧既即磨咖啡機 都未用過

都係 做好一樽樽既咖啡膽,唔覺有咩分別囉

再講,鴛鴦 一樣用同一樣既咖啡 沖出黎 點解你又唔收我 1蚊 呢 ??

如真係真係要同我地計的話, 炒底加我 5蚊、轉出前一丁 / 烏冬 加 3蚊、加底加 5蚊

煎兩隻太陽蛋 加 8蚊、雙拼燒味加 2蚊 (份量同單拼一樣)    等等等等 既不公平 收費

咁 我坐底唔飲你杯水、扣底、走色、唔要蔥油、只係用你一隻叉、熱檸水唔落糖 係唔係收平D?


我知賺錢係啱,都唔好當D 客係白痴丫 唔該!!!








東主有喜 Facebook Page






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...