2011年10月16日 星期日

~上海夜~






星期六有朋友搵我食蟹,我提議我放工去 銅鑼灣 老三陽 新鋪 睇下d 蟹貴唔貴

本身諗住去 city super 買 西式料 飲香檳 既,但係0係老三陽行行下等等下

又覺得 可以0係 老三陽一次過買曬番屋企, 同埋最驚喜係有得賣小籠包

而且仲要係蟹粉小籠包,一盒 8隻賣 98蚊,番屋企 隔水蒸 8分鐘就食得

皮就唔算薄架喇, 不過真係有蟹油同埋蟹肉, 98蚊 真係好正!!

最好切紅蘿蔔浸熱水再放底拎去蒸,唔會"痴" 底呀因為~

溫馨提示: 真係太好食,我提議 1 人 4隻 好d~~





當晚既主角全大閘蟹,而且要熱辣辣咁食先過癮

所以一諗就煮幾碟 可以凍食既 小食,咁食完蟹仲可以慢慢食慢慢飲酒丫麻..哈

其中我就買左 茭白荀 炒鹹肉

我地 3個人買左 14條 荀 切頭切尾 要中間 開邊

鹹肉切絲 浸 小小熱水 




落薑絲大熱爆香 落 茭白荀 炒一陣 讚酒

之後 落 少少糖 調味,再落鹹肉 同埋 浸過鹹肉既水 大火快炒

之後 落 少少 生粉水,搞掂先落麻油 同埋 少少生抽 

lee個熱食又得凍食又得




蒿荀  我拎黎涼伴,一早整好就可以放雪櫃 等食先上枱





首先 蒿荀去皮,切段再切條, 落多多鹹汆水  之後過冰水

用廚房紙吸水, 用少少 鹽同 麻油 調味 就okay 架喇





同埋買左 半斤 馬蘭頭 炒冬菇粒

我唔係好識揀馬蘭頭,番黎好多都好老,食落口 好似牙籤咁

所以 可以 skip 丫~~





而蟹就 買 360 蚊斤 買左 5隻,totally 420 蚊

都 okay 丫, 普通啦.....

不過星期六 有可能再買多次食!!  哈哈

溫馨提示: 記得放紫蘇葉 一齊蒸 同埋 唔食食粒星星,仲有記得煲薑茶 飲呀!!






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...