2011年10月11日 星期二

紅菜頭沙律


好幾日之前喺facebook 都叫過下大家估 下係咩黎

原本都冇諗住出 關於 lee 碟咁普通既 沙律 blog,真係太簡單喇

諗諗下都有少少心得想同大家分享

食西餐講究少少成日都會聽人話清味蕾先再食下一碟

聽黎聽去都係雪芭,悶唔悶啲呀~







紅菜頭煲水,細火煲10分鐘左右就好紅架喇

之後落事先浸到軟身既魚膠片 同埋 少少 檸檬汁 同埋 少少糖 調味

軟硬程度都好是但, 不過硬身啲既好~

之後放入雪櫃雪 最少 兩個鐘 就可以 用架喇

而除左紅菜頭之外我仲用紫椰菜煮成既紫色水 做多左一種 色

不過就唔會調味,因為 會變色  (不過遲d先再講)



而沙律菜就放上面 之後落少少 油醋 同埋黑椒

好啱用黎 清味蕾既沙律 而且又唔會食雪芭咁凍冰冰




題外話
生物需要食物需要能源及維生素,所有生物一出世就懂得進食

不論技巧及識別能力,這就是生物的集體意識。

食得肥肥白白對於生物是一件好事,而相反對於人類就可有不同了

人類世界容易得到溫飽,自然對於味蕾上的感覺比其他物種還要高要求

肚子滿足之餘心靈上更要滿足,視覺上的滿足同樣重要

再深入一點連環境、服務、氣氛都一樣列入開胃之中

是因為人類開始有多餘時間金錢去花麻??

還是人類覺得自己有高智慧而不停捕足食物鍊之下的物種?

我在想一個問題,除食素可能令生體健康外,對環境有絕對的幫忙麻?

以個人知識而言不吃肉的人認為 人類因進食過多肉類而要養更多動物

而且動物會令環境有更多二氧化碳,而二氧化碳會令環境變得更暖水位升高

令很多動物及地方都受影響

而間唔中都有聽聞二氧化碳在大氣中只有極小量

份量不足令地球氣溫上升,再講地球一樣經歷多次不同溫差

而當中數據亦看不出有何直接關係

由小學開始書本就教 " 地球伯伯生病了",而我小朋友年代就不相信了

經常說人類短短幾十年就令地球步入危險性的地步

以地球絃十億年為一年365日計,人類在12月31日晚上9點左右出現

請問除了人類的大殺傷力核能外,以我們的能力可以令地球伯伯病倒麻?

所以以我之說,照食可也!!

叫人唔好食肉不如你叫人唔好生仔先啦 !!

人類愈多, 對食物既要求就愈高,自然食物都需要更多

我唔會反對食素,但係我好憎人好似說教咁叫人唔好食肉!!

又話睇下d 動物俾人殺果時幾慘,又話會有報應

我好樂意同枱食飯有朋友"唔食肉",而且我地仲會體諒而多叫素菜

但唔該唔好成枱12個人食緊扣肉果時你講食肉有咩唔好囉!!

去到外國你先係外國人呀!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...