2011年10月9日 星期日

平凡


              前幾日見熙媽 出一個 post 關於 不平凡,我就不停反思我有冇需要做一個不平凡既人。我

承認我好恨做一個不平凡既人,但係又接受唔到不公平既對待,最好就係安穩既生活,人做乜我

做乜實無死,我信人係反叛,人話我唔得我偏做俾你睇。你睇死我唔係問題,但係唔可以睇死自

己。本身我真係好少煮中式食物,而當中吸收既智識都係偷亞媽師。以前放學放工冇野好做就睇

佢煮,變變下原來我已經將亞媽既味道變成一個標準,就算我幾是但煮都一樣有亞媽既影子,我

就諗......不平凡既 亞媽 味道 會點?老實講, 我如果搬左出黎住有自己既限天地我一定會做好多實

驗,唔似得宜家煮親都一定要成功先有得食而且唔屙 既 情況宜家既我最多只係用新奇既材料組合

出新既味道並冇諗出新既做法 / 擺位。有時覺得簡簡單單兩個人 煮幾碟餸 煮個靚仔 飲番杯紅酒 睇

電視原來都好舒服..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...