2011年9月29日 星期四

德意亭 Duck E


本身早幾日0係 facebook   post 左架喇,原本諗住轉用 facebook 試下出post 係咩感覺

點知一個唔該facebook 自己 彈左出去,用左好多時間打出黎既文字無曬

打blog 都話有可能有機會有save 到丫,打facebook 就一d 備份都冇

有好有唔好啦....facebook 係真係比較傾計方便既

但係 有好多方面facebook 都真係仲未可以代替 打 blog


講番間餐廳先~~

雖然前幾日0係facebook 出左 post,但係我都想 0係 blog post 一次







即興同朋友 到西灣河 試新餐廳,基本上全程都係老板娘發板 幫我地話事食咩

睇餐牌都冇咩好揀,都係意粉 同小食,冇牛扒冇湯

而且見好多食物都好似普普通通咁,廢事揀,叫老板娘搞掂仲好

所以價錢方面真係唔係太清楚

只係知意粉 38蚊,所有意粉種類、汁、料 都可以自己揀而 轉意大利飯加 5蚊,真係幾抵食。

一行 三人 食左 8 碟 飲左 5支酒 埋單都係 320 蚊!!

320蚊咋!!!! 除開 一人都唔係 110蚊!!! 痴線!!

可惜環境方面都幾迫,預左食完就閃唔好傾計囉

320蚊咋!!!! 老老實實,就算 200蚊一個人我都覺得接受!!


講左咁耐,睇相啦...哈



墨西哥餅-牛肉

聽老板娘講係佢其中一碟最鍾意食既小食

我估計用左車打芝士同埋水牛芝士,用兩塊薄餅夾芝士、牛扒肉、蔥花

香脆又軟滑,難怪老板娘話鍾意食啦!!!!




白酒香草花甲


大大隻花甲 都有 20隻,隻隻都好厚肉 同埋好新鮮

香草味就冇乜喇,反而白酒味、花甲味同埋蒜蓉味真係好香

個湯汁 我夠膽講可以獨當一面做一個湯!!





烤魷魚


上枱以為好好食,以為又香又脆,肉身又軟滑

原來一放入口同自己既幻想差好遠,又硬又冇味




水蜜桃鵝肝


48蚊 食鵝肝,都唔可以講有咩唔好架喇,但係都要講講 鵝肝既質地 唔算太好

煎耐左好多,同埋上粉多左,水蜜桃唔該唔好用罐頭囉 

48蚊....算啦.....都算幾抵食!!





松露忌廉野菌意粉

聽老板娘講係是日精選意粉,換句話說下次去未必有得叫

我覺得好可惜,因為lee 個意粉真係幾唔錯,又香又滑既松露忌廉汁,菌類又軟滑

雖然意粉 唔係 al dente,都幾好丫,幾有 屋企食意粉既感覺,要食 al dente 俾多 100蚊丫唔該!!






帶子蕃茄意大利飯


43蚊一個 意大利飯,我真係冇咩要求,宜家去大家樂食一個焗豬扒飯都要 34蚊啦 !!


雖然咁比較真係唔0岩,但係43 蚊 真係唔可以要求太多

如果咩都用自己既準則,對自己對對方都唔會舒服

當然....!!   我煮得好食好多!!  哈



露荀欖油炒天使麵

通常去一間西式餐廳我都會叫廚房炒一碟意粉食睇下廚師整成點

好彩冇因為價錢咁平而變得唔好食。不油不膩,好香既蕃茜味

天使麵係其中一樣最難控制既意粉之一,就算多 10秒 都可以令意粉失敗

如果要我講有咩唔好,我想廚房煮得多少少蒜香味同埋 同靚少少既欖油

但係 38蚊......你想有幾靚既油呢請問?!





燒豬仔脾

其實有少少怪,我唔係好食得出點燒出黎囉

而且我覺得係事前 炆煮過,先會令豬仔脾咁軟身

最後 用蕃茄味既汁煨

我冇記錯的話 38蚊 4 隻

下?? 一隻都唔洗 10蚊.........仲唔抵食???

咁既價錢 仲嘈,唔係掛~~



鋪仔細細最多坐 15個人,講環境就唔係咩好地方架喇

而且冇咩可能一班人慢慢食。真係似做 街坊生意多

如果住 東區既朋友,我值得推薦大家去試下

食個便飯,試下 d 意炒好唔好食,0岩唔0岩自己口味







德意亭 Duck E
西灣河筲箕灣道57- 87號太安樓商場A57地舗
9712-7220

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...