2011年9月27日 星期二

蕃茄餅



本身琴日整完個蕃茄清之後都諗住 唔要d 蕃茄渣

拎上手聞兩聞覺得仲係好香蕃茄味,無理由咁快講拜拜



於是直接打隻蛋黃、少少洋蔥粒、粟粉 同埋 黑椒鹽

當佢肉餅咁不停攪攪攪...





落鑊中細火慢慢煎香,好小心反轉另一面煎香






切得靚靚仔仔咁拎上碟 就食得架喇~~







題外話

我見王子 facebook 講 yahoo既問題,我都想講 我仲好鍾意打blog,好鍾意分享自己既生活

我打blog 唔係 一味打完就算,我想同大家多d交流

而 yahoo 新版面真係令好多朋友 停止步伐,再講 facebook 真係有好多好處

好多都可以好即興 好直接好 互動

我明白 打blog 可以打得好情深,而 facebook 反而可以做番自己最真實既一個我

不過放心,我未想放棄個blog,只係好多時好多話題都會轉左去 facebook 講

而好少再0係blog 講題外話

所以 希望大家都 join 埋一齊去facebook 傾丫


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...