2011年9月19日 星期一

麥皮脆煙肉白汁意粉

你冇眼花睇錯....係麥皮!!  哈哈



琴晚 post 左0係 facebook 問大家用咩煮意粉

真係考起你地呢~~

事源有個朋友問我可唔可以幫佢諗幾個意粉 少鹽少油又健康 

真係突然間考起我,平時煮咩都多多牛油,又忌廉,又芝士

諗番起麥皮煮出黎既質地都幾幼滑,不過太大粒


於是將麥皮放攪拌機 當佢仇人咁 打爛 !!


而煙肉方面我一係唔用,一用就買 靚少少
題外話 : 有冇 city super 既員工睇我個 blog,我成日幫你地賣 廣告
遲早俾 yahoo 話我架喇........哈哈




要少油,第一樣需要係易潔鑊!!

超細火白鑊煎香煙肉,煎到啡啡地,硬身為止

目的係想煙肉香脆 同埋 迫出油份

然後 煙肉放廚房紙 吸油 同埋 吹凍 變脆身同一時間另一邊煮意粉




利用啱啱煎完煙肉留低既油再 加幾滴油 用中火爆香蒜蓉






落大約 100 ml 雞湯, 中火煮


雞湯煮滾後 大約 100ml 牛奶, 同樣煮同中火煮至滾起


落大約 1.5 ts 既麥皮粉, 慢慢推開 慢慢煮


5分鐘過去, 意粉應該 煮到 5成熟
可以放埋落個汁細火煮, 希望意粉吸多少少味


煮三兩分鐘 應該會煮到傑出少少, lee 個時間可以 落多少少 啱啱煮意粉既水
少少 tips, 記得煮得稀少少,我第一次煮果時太傑, 冇諗過 麥皮凍左會傑身好多
所以第一次煮就稀少少, 同埋 最後再用少少意粉水推開d,多少少汁都okay
lee 個時候可以試味, 落少少黑椒 上碟架喇


lee 個時候就 可以 整碎 煙肉 放意粉 上面







聽日仲有另一碟仲奇怪既意粉呀!!  ^^




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...