2011年9月18日 星期日

七味蘋果沙律


前排有個blog 友 提議 炸雞肉 配 自家蜜糖芥末醬   個醬 撈青瓜 / 蘋果

我又身痕 買左幾個青蘋果番黎整

好衰唔衰 芥辣 同 芥辣籽 都 出現問題,芥辣發霉,芥辣籽出水

兩樽都同一時間唔要得

正當冷靜緊既時候諗到 用 辣椒粉 + 七味粉 + 沙律醬 都應該幾好食

當然味道上一定差d野,所以我再加少少煉奶 + 黑椒 + 鹽 平衡味道

份量幾多都好難講,都好睇個人口味

而可以的話 可以 另外落多少少 芝麻,因為我地食果時發覺原來七味粉入面既芝麻係最好食!!





題外話
作為一個無神論 既我有時候都想講一句 << 神呀,請給我多一點智慧>>
而對我而言我覺得有另一句更合適,<<外星人呀,請幫我腦部發展多一些>>
有時覺得人類都幾搞笑,明明大家都係地球人,對自己認識咁少,而且不停為利益而殺害其他物種。
金錢、能源,食物、權位、政治、道德等因素而開火,不停誇張國有軍力。
一個颶風、一個地震、一個火山 都輕易打殘一國人民,仲邊得閒講其他國家既事丫。
地球咁細既地方都自己友打自己友,上面班外星人就笑笑口咁睇我地點死,
睇我地點用地球不可再生能源,睇我地點發展核能。
如果40年代美國開始同外星文化換得科技的話,我好想知70年後既今日美國仲有幾多科技未公開。
冇錯!! 我對外太空既事雖然有興趣去理解,但係未去到熱愛既感覺,只好當成一個科幻故事聽。
外星生物有就一定有架喇,
我最關心係宇宙入面有幾多個空間、平衡宇宙,維度 既 有形 / 無形 物種對地球生物 / 資源 作出威脅,
而宇宙係唔係真係有一班好正義既外星人幫我地對抗有害地球既外星人呢??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...