2011年9月15日 星期四

牛肝菌意大利飯


前幾日我都不知幾開心有朋友話鍾意我煮既意大利飯

所以一不做二不休,見屋企仲有咁多意大利飯

一於煮多幾餐,唔洗搞到d 飯 發霉





之前我都0係 city super 買過 lee 隻 乾既 菌

有好多款,有平有貴

如果講普通的話我會揀牛肝菌,都好香, 又平

都有急凍新鮮既,不過香味一定係乾左最香







用之前 15分鐘 用水浸, 多少少水都冇所謂

因為一陣煮果時要用 lee 碗水代替雞湯 煮飯





洋蔥粒蒜蓉 爆香讚白酒,落事先烚幾分鐘 既意大利飯 落鑊炒一陣

之後再落 牛肝菌 炒多兩炒




然後可以 慢慢落 浸牛肝菌既水 代替雞湯

記得一路煮一路攪拌

而且記得一路煮一路試食,睇下個飯既質地

到差唔多口味果時 就落少少牛油 用埋 芝士 同埋 落多少少 洋蔥増加不同感覺


p.s. 落牛油 同芝士 前 記得唔好煮到個飯乾水, 一定要留番少少湯汁 , 咁先會 creamy 架




如果大家真係鍾意我煮意粉、煎扒、煮意粉 的話, 我再諗下有冇咩新煮意丫 ^^




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...