2011年9月14日 星期三

煎三文魚配煙肉青檸蝦仔炒菜













事前準備 煙肉兩塊切碎,青豆解凍,椰菜 1/8個切絲, 仲有青檸半個

海蝦去殼大火烚熟, 備用





落少少油,煙肉 大火 爆 香到燶燶地 再落青豆 椰菜








炒到 椰菜軟身 可以落埋 d蝦 炒兩炒








落青檸汁半個 , 同埋黑椒 調味

之後就可以 上碟, 準備煎三文魚







通常三文魚我會去 city super 買, 鍾意佢新鮮同埋可以揀自己鍾意既部份

係就係貴少少,不過真係靚好多,有時0係出面買番黎既三文魚有d唔新鮮

買番黎 中間切一半 上一層薄薄既 生粉









中火半煎炸,先煎香魚皮部份,時間我冇咩留意

最好用自己對眼 望一望好d~~  見佢金黃 色就可以反轉另一面再煎




另一面都煎到金黃色可以再反多一次 煎 30秒左右 就食得架喇

如果驚佢燶的話, 可以 熄火 ,用鑊本身既熱力令魚變熟








之後放上碟就食得架喇,因為三文魚靚 既關係,唔洗落黑椒鹽調味











題外話

大約兩年前留意身邊一個朋友有打 blog 既習慣,覺得佢好叻,日日煮飯日日post 上網同人分享

於是我又唔抵得佢咁叻,開始我既blog。目標係兩年內數據上高過 佢 用 四年先做出既數據

兩年時間差不多過去,目標仍差少許,但係發現自己開始慢慢失去 打 blog 既 樂趣

我仲好鍾意煮野食,好想同大家分享每一日星期六我同女皇煮過咩食,但係我用左個幾月時間

都未習慣 yahoo 上既變化,諗住轉去facebook 啦,但係facebook 好難打一大段野出黎

而且相片分類方面都唔係好知應該點搞好,同埋宜家公司轉左新位,唔可以好似以前咁自由

每一分每一秒都有人望實我部電腦,打得好有壓力。 我未想放棄 打 blog 架!!

有冇人教我點做..?  我仲好想日日都打 blog......







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...