2011年9月7日 星期三

意大利飯配牛扒


星期六落左去吉之島見到 1855 牛扒番黎,二話不說買一塊番屋企 4個人分黎食

揀牛扒除左揀地區位置外,仲要睇多d 肉既色水,多唔多肥油

而 1855 既 牛扒 做好多時都做到以上最好既條件

價錢又合理,一大塊都係 100蚊左右,抵食到爛 !!






意大利飯前幾日都講過點整

我都唔再講多一次,有興趣既朋友可以去 lee 度睇番


而今日反而想講我自己煎牛扒既心得

希望幫到大家

因為 好多時 屋企請人食西餐都會買牛扒

而煎得靚都有d 門路 先容易

不過今日就口術,講住少少先

原本我真係諗住打曬出黎,但係諗諗下冇圖睇真係好難明

在我而言,牛扒未必愈貴愈好食

而有得揀的話我都會揀 美國牛扒,覺得肉味重好多

記得煎牛扒唔好醃,一塊靚既牛扒醃左的話,食唔出個真味

鑊一定要 燒到好紅好熱,熱到出煙

牛扒落鑊前最好就入雪櫃 一陣,拎出黎落少少黑椒 同埋 鹽

再上少少生油,直接放落鑊

煎咩肉類都好,都唔會反黎反去,只會流失肉汁

睇牛扒既厚薄,簡單d 講 冇骨既牛扒 大約都係 1吋 左右 厚

大火煎 1:30 秒 反另一邊 煎 多 1:30秒 左右 就可以做到 5成熟

而所有肉類 煎好都會流失肉汁

所以最可以保留肉汁既方法 俾我 發現 有個 tips

好多廚師都會教你煎好以後放埋一邊 唔好理佢, 大約 10分鐘左右 先上碟

而我就發現 如果 將隻碟 事先 整到暖暖的話 先再放牛扒

令牛扒同碟之間既溫差冇咁大, 流出黎既肉汁都會少好多

而流出黎既肉汁 記得 上碟後"筆" 落牛扒面,好食好多架!!





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...