2011年8月21日 星期日

東京 DAY 4


最後一日 東京 快閃, 主要都係 行池袋
一早起身都冇邊間餐廳開門, 於是食老麥




真係老土, 明明以為自己排緊隊, 點知反俾人話打尖







叫左一個開心樂園餐 為左隻 hello kitty, 同埋叫左一個熱香餅餐
埋單 98蚊





女皇個樣未訓醒.........





食飽番酒店 執埋d行理, 準備 11點 要 check out
4點 check in, 11點 check out~痴線!!
好彩可以放底d行李 0係酒店, 如果唔係真係俾佢玩死
番酒店食埋琴日買既 蜜桃, 香甜!!




去左 Toyota hea 下



人影我又影......



果度冇野好做, 行左 15分鐘, 7層高





好彩大把時間 慢慢洗





哈哈, 之後去 我最鍾意既夾公仔
上次黎東京 對 8 果時我都夾左成千蚊
好似今次都係玩左幾百蚊姐





你睇我幾專心~~







lee 部好?





定lee 部好呢???


lee 隻又好得意喎~


都係 lee 隻 bear bear 得意




眼大大好精靈 架~~








用左 百幾蚊都 夾唔到........







嘿..........唔通女皇笑我夾唔到?







於是頂唔住再唱錢玩~~~






今次玩lee 部!!





哈哈,  3次就俾我搞掂!!!!!!





又玩自拍~







夾完公仔去藥房行下~, 可惜 同一件貨品, 如果對番港紙 係 貴過香港買





行到攰 又去搵野食, 見到lee 間拉麵好似幾唔錯咁







哈哈, 有個拉麵 係冰凍~~  唔知係點架呢~







入面好多人, 都等左一陣先有位, 




雖然有得食生蒜, 但係我唔見有人食~~



















等等下冇野做






門口lee 個哥哥好熱情, 又細心, 又溫柔, 我地唔識日本都好耐心同我地講






燈燈燈燈!!!    我既 冰結拉麵!!!!





有山藥, 豬肉, oka, 蛋黃 木魚, 荀








同埋一碗真係冰既 湯汁





好好食~~~~~~~~真係好好食~~








而女皇就叫左 特濃角煮拉麵
成碗都係豬油, 大蔥, 同埋肥膏






Oh Ma Gosh!!!!!!!!!!!!!!!!!!





而舊豬肉 一夾即爛~~~ 可想而知係幾鬆化




超掂!!







女皇都唔理咁多, 豬油就豬油!!!  當然我都飲左唔少湯啦...哈哈

食完行左一陣 tokyo hands







之後搭車出機場..









我地兩個未訓醒.........唔記得拎番袋野, 0係架車上面

於是跑去同 d 職員講, 好犀利, 5分鐘過後有得拎番, 好彩
好多謝佢地幫手~~




行行下又見肚餓, 一於食 Takoyaki !!



見到就流口水~~






鋪仔細細, 都好多人出出入入, 應該搵唔少~~

一碟 加一杯 要 100蚊





雖然貴, 但係超好食, 個外層係脆架!!!!!!!
好幸福呀~~~~









最最最後一站.就係女皇買野............哈哈



要plan 定下一次去邊好喇
我既性格 好懶散, plan 得黎差唔多~~yeah~




後記
一直以黎我都好鍾意日本, 覺得日本文化好好, 好有禮貌
好直接, 而且好熱情, 好識體諒
而且食物真係做得好出色, 環境又舒服
就算 35度高溫出曬汗都唔會抖唔到氣咁
如果有得揀, 我覺得我下次會去沖繩 / 北海道
體驗一下外國楂車既感覺係點
多謝日本俾左好多新既經驗我, 雖然都去過好幾次, 但係都保持好多新鮮感
希望 地震過後, 日本人振作!!  加油呀~



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...