2011年8月3日 星期三

大蝦蟹柳菠菜黑松露扁意粉

2011年7月11日 上午10:13



一碟意粉 用 4 - 5 隻 大蝦 , 一手菠菜,  5-6條靚蟹柳 應該夠架喇







用意粉定扁意粉隨你, 但係菠菜只係要葉
新鮮蝦定雪蝦都冇咩所謂, 反正我都唔係好識揀..





開個煲烚意粉, 煮到 半熟就開始用另一隻鑊
一匙牛油, 加少少生油, 因為牛油會燶得好快, 落少少油會減慢速度
落蒜蓉爆香後落蝦 同埋蟹柳, 記得用大火煮蝦, 肉會彈牙好多架
接住落1/4 盒忌廉, 一匙黑松露醬, lee 個時候 意粉應該 煮到 7成熟
可以放入鑊煮一陣 奈到收水, 再落少少意粉水 同埋菠菜同埋少少鹽
煮一陣 就可以上碟架喇, 上碟再落少少黑椒......














題外話
人愈大唔知點解覺得冇咁執著, 雖然........我都唔係真係好大, 都係 26 歲左右
諗番以前既日子, 好主觀, 咩都係自己0岩曬, 一定要人聽我講野
做 group project 就我話事,  雖然到宜家都有出現, 但係冇以前咁惡
0係屋企我係獨生子, 咩都俾最好既你, 但係屋企冇比較就唔會珍惜你有既一切
明明好錫你買部 幾千蚊既 MD 機比你, 聽幾個月就話唔要, 要電話, 又幾千蚊
話就話果時好境, 個個都好捨得洗錢, 但係到出黎做野搵錢自己洗先知
搵錢真係好難, 做咁多野先得雞碎咁多, 又要受氣, 又要聽人講是講非
0係公司既時間仲多過0係屋企, 番左工之後就冇心機搵朋友出街
食咩都要計過, 叫可樂都要望下幾錢, 唔再好似以前問亞媽拎錢洗
好在亞媽由細到大都教我買野唔好做分期, 覺得有錢先好買
如果一樣幾千蚊既野要你供 12個月, 都係幾百蚊一個月
聽落好似好少咁, 但係當你做得一次分期, 你自然會有第二次第三次
計計下就 幾千蚊一個月, 到時一個唔覺意失業冇野做你就大鑊
當然買車買樓除外啦, 如果你可以一炮過俾現金買樓的話, 講聲我知
我想幫你數錢, 我未試過摸過咁多錢, 同埋應該都幾震撼!!
講番 番工 lee 樣野先.........
有時都唔知自己想點, 明明好唔鍾意lee 個工種
但係人工好, 又可以成日吞 pop, 愈做愈 hea
你問我想做咩我又答你唔出 問我有咩專長我更加答你唔到
問我對咩有興趣, 我又唔識答, 我樣樣都識少少 樣樣都有少少興趣
到宜家咁大個人都唔知 一把鋒利既刀, 定係十把唔利既刀 好呢?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...