2011年8月3日 星期三

青口黑松露扁意粉

2011年7月07日 上午10:05


到左最後一日, 當然出一個比較上煩既野啦
之前都係蒸同炒, 快靚正, 雖然話今日lee 個比較煩
不過我諗你地咁叻, 明我講咩既







唔洗講青口都係洗好搣走d毛啦

切洋蔥絲, 紅椒絲, 蕃茜, 蒜蓉

拎兩隻鑊一個煲出黎

一個煲落油鹽煮意粉

一隻鑊蒜蓉起鑊, 落洋蔥紅椒, 煮起落cream 同埋一大匙 黑松露醬

再落少少煮意粉既水溝稀少少, 一陣再用

另一隻鑊蒜蓉起鑊煮青口, 落少少白酒煮, 大約一分鐘就可以架喇

之後將煮好 8成熟既意粉放落有酒煮青口果隻鑊, 希望意粉吸收酒香

當收水果時就可以落另一隻鑊既黑松露忌廉汁, 最後落蕃茜就可以上碟食得





其實我都覺得幾煩, 如果簡單d....可以......
蒜蓉起鑊落青口, 白酒, 再落忌廉, 再落黑松露醬撈意粉






題外話
有時都唔係好明自己d 脾氣點解可以咁臭
有時可以好失控不理後果咁講野
EQ 都未可以去到一個可以接受既情況
所以 catherine 話得我0岩, 我真係要收收把口
有時唔經大腦講既野最傷害到人





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...