2011年8月30日 星期二

白酒蘆筍意粉




都有好年幾兩年冇自己 整意粉搓粉喇,屋企地方又唔係大,又整到通屋都係粉

星期三 四睇得多  班小朋友 煮得咁叻

我又唔抵得, 一於跟住整







其實我唔識整意粉架~ 

幾多份量 果d 我唔識架, 我每一次都係感覺 麵粉 夠唔夠身

但係今次我就大約用 220g 既麵粉 之後麵粉中間開個"loan" 落 兩大隻蛋, 加少少油 同埋鹽

大約 50g 左右既粉可以做出一人份既麵團






由內到外慢慢一步步溶合









慢慢搓下搓下, 搓到有彈性 同埋變得光滑





而其中我只係 拎左一半 搓

都好足夠我煮一碟意粉既份量

左邊 : 未搓好既粉團

右邊: 搓好既麵團







之後用保鮮紙 包好 放埋一二邊 唔好理佢

大約 30分鐘左右





然後可以落少少粉 用掍 推開

大約 推到 1mm 左右






之後可以 切成 自己鍾意既 闊度


整好既意粉 最好即刻 食  如果唔係會變硬架喇

而新鮮既意粉 煮熟既時間比 乾既快好多

大約 3分鐘就可以 架喇

所以煮意粉前最好準備好所有材料 先開火

如果唔係會過火, 唔好食架喇






簡簡單單 蒜粒欖油 起鑊 

炒香洋蔥同埋蘆筍

讚少少白酒

落意粉 炒兩炒, 再落多少少白酒 同埋 鹽

最後落少少鑊尾油 就可以上碟 食得架喇~







平時我會0係 facebook page 講多d  其他唔關事既野

有興趣既朋友 可以 join 埋一齊傾丫, 方便好多架~















LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...