2011年8月28日 星期日

蘆筍意大利飯



早易有個blog 友問我點煮 意大利飯

我又屎忽鬼教人用一個自己都未試過既方法煮

於是同 blog 友講我星期六試左成功先再話佢先點整

都好彩, 出黎既效果比我想像中好, 而且簡單好多, 易控制好多






平時煮又話要炒香d米, 又要落好多料,煮又煮得耐

但係今次lee 個方法真係快好多!!  推介呢~






喺City Super 買左 lee 包 25蚊 既米






一包 42蚊 既 芝士,食唔曬可以放雪櫃





惠康搵到 68蚊 兩支 既 白酒,粗粗地煮野唔錯







事前準備洋蔥 切細粒,蘆筍切薄片

大約 1/4 個洋蔥, 半條好粗大既蘆筍






一份雞湯 + 一份熱水,一早準備好

都冇話準備幾多, 不過最少要 700ml 左右,有多冇少,煮起上黎冇都幾煩  (下稱雞湯)

之後既步驟唔記得影相........


搵一大煲水 白烚 意大利飯

一人份 落一撮 米都夠架喇

大火大約 烚 5分鐘,隔水準用







落少少油,爆香一半洋蔥,讚少少白酒,之後落0岩0岩烚左一陣既米

炒兩炒,之後 落少少雞湯煮一陣, 不停攪拌

一路攪, 一路用中火煮.......一路煮,見收左水又加雞湯

而且要自己不停試, 睇下d 米既生熟情度 (過程大約 10分鐘之內)

煮到0岩自己 可接受既情度 就可以 收細火, 落多少少 雞湯

再落 洋蔥,蘆筍 煮一陣, 落一撮芝士 (大約半手份量)

落少少黑椒撈兩撈 就可以上碟架喇









上碟後落多少少芝士就得架喇~~









想靚d 高級d 可以 落 少少 搣到好碎既 沙律菜

係咪 okay 簡單呢~~~~~ 試過okay 話番我知喎記得!!













LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...