2011年8月23日 星期二

無敵家 拉麵




上星期六放工準備同女皇去食野突然記起最近有一間新既拉麵鋪頭

東京池袋某拉麵店同一個名,一樣叫無敵家

原來兩間鋪頭無關係,只係名字上一樣

竟然有一間拉麵店夠膽抄人個名,就等我試下係唔係真係咁把炮 先

話曬 池袋果間 正貨 係 東京 五大拉麵店之一,日本十大拉麵   (可能有錯)

真係要出多兩錢精神,認真睇下有冇本錢學人叫 無敵家!!




個門面幾靚, 有著日本味道,拉開門入去小貓三兩隻

可能性只有兩個

1) 唔好食   2) 未有人知道咁好食







  咁熟口面既???    好似大坑 既達磨 見過~~

但係好奇怪,明明係賣拉麵,但係張紙只係得 清酒同埋燒秋刀魚

唔通晚市 會賣其他野食?? 有d 格格不入咁...

唔理咁多, 叫野食先~







個價錢 同東京食拉麵差唔多, 都 大約 90蚊一個

以香港黎睇, 除左 和歌山 / MIST  過 100蚊一碗,我諗無敵家都算其中一間貴既拉麵

選擇唔多,唔吸引,得幾款拉麵揀  ,另加配料12蚊一碟仔

點解圖中既我會咁既樣呢?

因為由落 Order 到上枱 跟跟等左 15分鐘

連仕應叫我飲既可樂都未到

我冇催佢地...我就係想知我要等幾耐......

客都係得幾個,要我等咁耐 99% 係冇左張單

不過 15分鐘又有得食........是係咩意思呢??   真係咁慢???





有得上二樓,以我估計比人包場

同埋 我見紅酒杯比 清酒杯仲多,所以應該夜晚會比老細玩既私家地方

感覺麻麻地...好似係你班老細要搵地方玩先開鋪頭

等人幫你頂左個租咁~  食拉麵洗鬼包場,洗鬼飲紅酒 !!






全麥粒粉掛麵   

我都唔知應該點樣由頭講起,講飲講食都係望聞問切

上枱第一眼既感覺係覺得 " 好行貨" ,乾巴巴的外表,毫無光澤

木耳又粗切又硬身,菠菜唔襯拉麵,而且仲有水喉水味

叉燒又硬又唔香,肉味又冇,仲要搵火搶燒過

Sorry, 咁既特色 我唔識欣賞囉.................







而個麵真係睇得出有麥既存在,可惜離真係入口既拉麵仲差 10萬8千里遠

過彈,麵粉味太重,過粗身,似烏冬多過拉麵

不過由於過彈 令我覺得做左咩手腳

同埋 食兩啖應該就食唔落其他野

而個掛汁雖然幾香濃,但係只係食到麵豉既味道

就好似直接用少少水開出既味

再講..........

我地叫左個貴 8 蚊 既 辣味掛麵

黎到唔辣......於是叫店員換

店員" 冇落辣俾你咩? 得得得,加番俾你"

二話不說拎入廚房 5秒 拎番出黎

店員再講" 如果唔辣,落七味粉丫"

唔該曬....!!!!   原來落枱頭就已經出現既 七味粉

咁我做咩 加8蚊 轉辣呢????  你無野呀~???











特製北海道冷麵

上枱第一個感覺係 有 5碟 餐前小食 放埋一齊

蟹柳,番茄,青瓜,菠菜,木耳,泡菜,蔥,牛利

咁我就遂一鬧

蟹柳 冇味又濕又凍 ,蕃茄切到咁大舊把鬼咩!!!!

青瓜好明顯係用機整出黎,仲要唔係咩貴, 如果唔係冇理由咁粗

青瓜籽又冇去,咁硬既皮又冇去.............廢解

菠菜一樣都係有水喉水味,木耳一樣咁大咁硬

泡菜仲大鑊.........冇色冇味......

蔥就仲搞笑.....放得太耐而好硬身........

最諗唔明既係牛利....做咩用牛利呢???










我已經盡最大努力 撈埋佢地

但係結果都係分開曬, 食落口又怪怪咁

咩都好硬身,而且碗底 成碗都係冇味既水

我覺得食d 料冇隔好水就放上碗









lee 個麵質仲搞笑..... 一樣好彈牙

但係唔明點解會透明架囉..............如果有高手的話

唔該講聲我知, 教下我地點整先會做到透明~









食兩啖連女皇都頂唔順............放棄左......

totally 食左 220蚊,真係好貴!!!

而且的只係想同佢老細講一句 " 唔該唔好影衰無敵家 個名" !!









故事 未講完 ~~















0係無敵家食得兩啖 又點會飽丫

於是即刻跳出門口走去對面既 加東叻沙蝦麵 

食番d 冇死又冇保證既 食物
















海南雞 叻沙







雞肉滑皮爽.....





叻沙 都算係香港其中一間數一數二接近 新加坡味道 既餐廳

平時我仲會食巴東牛肉 同埋 肉骨茶


一樣咁好食!!







米暹    真係唔係平時我杯茶.......但係我知 女仕幾鍾意食 lee 隻味道

所以我叫左一個比女皇食







酸酸甜甜, 椰香, 味濃

冇估錯用左 馬拉人最常出現既味

羅望果子,南薑等既味都好出~~ 

而當中既紅油應該係椰汁煮幾個鐘先變出黎既油

巴東牛肉上既紅油都係椰汁受熱出油而成

而唔係辣椒做出黎既油




我鍾意隻蝦大大隻又爽口鮮甜

大碟夾抵食!!






到女皇食到好飽好飽 我就提議女皇 " 不如叫咖央多士 丫"

女皇" 真係好飽喇"

" 放心喎, 信我, 你一定食得曬, 我驚你唔夠食添呀"

一塊麵包烘多士, 然後中間一開二 放咖央醬 同埋 鮮牛油

多士超脆, 應該係烘燶再清除表面既燶

平時0係屋企我都會咁做, 特登整到塊麵包好燶 再用刀整走d 燶

而個醬好淡口, 好清香, 班蘭味, 椰味好 平衡





後記

天堂 與地獄 既分味 在乎 廚房 對食既認真

如果 無敵家 光靠 名字就打出名堂的話..........

如果覺得香港人 唔知 池袋 正牌 無敵家咩質素 的話

咁我都改名做 劉德華 啦..!!!  仲洗叫東主咩

除非我自問可以超越 劉德華 成就 or 有信心比劉德華 更受歡迎

如果唔係我驚我日日都聽到人地鬧我 " 唔知醜"



平時我會0係 facebook page 講多d  其實唔關事既野 有興趣既朋友 可以 join 埋一齊傾丫, 方便好多架~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...