2011年8月8日 星期一

芝士烤紅椒秀珍菇縲絲粉



煮意粉都唔一定白汁就紅汁既,意粉入面好多時都係濕濕地掛到汁就okay 架喇
而其中最難就係迫 d 味入意粉,其中個方法我幾鍾意

秀珍菇拎少少洗乾淨,準用 (其實轉用其他菇都okay)

紅椒入條又得,好似我去皮又得,聽日再講點去皮

蘿蔔苗少少

落油鹽烚意粉到 5 成熟

另一邊開平底鑊落大約半茶匙牛油 半茶匙生油 爆香 蒜片

落秀珍菇爆香, 之後開大火乾燒,到少少燶

同一時間 意粉應該 煮到 8 成熟, 就可以隔水落鑊 炒一陣

炒至乾身再落先前 煮意粉既水,約一勺 湯

之後可以落紅椒 煮一陣

再落蘿蔔苗煮一陣,少少收水

熄火,直接落一塊 即食芝士,撈勻,搞掂~







聽日再講 紅椒 點樣既皮!!

因為去整完出黎會香好多架













題外話

今日既題外話係冇題外話,個頭一片空白,對住個 blog 好冇心機打

因為我鍾意以前果個 yahoo 多d,唔想要宜家果個

同埋...迫我搞到要用 google 打 blog......咩都由零開始.....感覺好差

不過放心,我一樣會keep 住出 blog

我知道如果我唔煮,女皇會好失望

因為女皇真係好欣賞我煮既野,而lee 種感覺係令我煮野既動力!!!

當然啦....我唔會唔記得你地既,我一樣會用心寫 blog

我係唔會衰俾 yahoo 睇既!!  打不死既!!   嘿!!!















LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...