2011年8月4日 星期四

小仙生日~

上星期六上靚太屋企食飯慶祝小仙牛一

普普通通, 簡簡單單食餐飯, 吹下水, 簡單就係開心




靚太又買左新碟, 反光得殺死人, 好靚~~~~




換個角度







花花碟....哈哈, 雖然唔係好0岩男仔, 不過我都好 buy!!
對碟都咁認真!!  真係好靚.











亞b 果晚唔知咩事好爛玩, 但係又好惡死 哈








食前要黎一個大合照~~








話明簡單, 當然減輕工作啦, 買外賣壽司一樣食得開心
同埋我地幾個既共同地方除左飲酒外, 就係食壽司
期望下一次出黎一齊去食..哈哈









米紙卷, 三兩分鐘就食曬成碟, 你話得唔得喇~~










一碗碗, 焗咩呢????




你睇下, 真係可以照鏡架~~~ bling bling 聲架~





原來係洋蔥湯, 
題外話, 好內疚, 靚太叩我買法包, 我懶醒買少左, 搞到唔夠食...






靚太自己切自己炒 再加牛骨湯 煮出黎既洋蔥湯
好在果晚食唔曬我拎左兩碗番屋企飲, 哈哈真係好好飲!!!!





其貌不揚 洋蔥鴨, 好 媽媽 既味道,  Like!!!
我鍾意個咪唔濃烈但係又炆到好入味同埋收曬汁









唔係好知咩名, 應該叫椰菜包
入面包好多菜,  配個鴨一齊食 0岩0岩好.....




大廚出馬!!






豆腐花 





果晚我地冇 7個人一齊影相, 所以我自己 photoshop
key 左 孫生個樣, 變做一張大合照......okay 麻?





生日 party, 點可以冇禮物收呀~~


孫總 頒 社會服務獎 俾兩個小妹妹~~  哈哈哈






catherine 買左樣好小仙既 ipad 袋
好鬼靚!!









小仙!!!!   生日快樂, 日日開心!!!!  希望你鍾意我地 d 禮物丫
同埋要多謝靚太孫生熱情招待我地~~  ^^   luv u all~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...