2011年8月3日 星期三

信得過 Trusty Gourmet

2011年7月25日 下午01:00


信得過 Trusty Gourmet


從來都唔會自言一個識食之人,更唔會唔知醜不停講自己煮食有幾叻。
而位於灣仔的信得過 老細是我見的第一個自大廚師
不停誇讚自己對食物認真,手法專業,食材獨特,不加味精
無錯﹗我十分認同,但應該是食客親自道出感覺而不是賣花讚花香
連經理都不停問同一問題 " 點呀,好唔好食呀,我地d野好野黎架"



在灣仔打滾好幾年自然亦有幫親 信得過,原因不會是價平而是質優
一個人埋單可以100蚊,以中式食物而言為高
但其實我個人而言覺得值得一到作飯。這裡的湯更是一流足料味濃令人再三回味
本身女皇不是跟我同區上班,所以星期六日會帶女皇到我地頭
好壤女皇初試灣仔之味希望有所共鳴。
是次先點了一個杏汁白肺湯,雖然不能跟炳記及陸羽相比
杏汁味香,口感幼滑,豬肺清爽,回香時間長
跟湯還有一個烏冬,一個用自家雞湯墊底的烏冬,一樣香濃





另外點多一個肉丸湯烏冬,即是貢丸 + 雞湯烏冬








這裡的口水雞亦都是必試名物,雞肉滑味濃,花椒夠香夠麻
個人意見對怕辣朋友最好要求經理將辣汁另上是明智之選
雖然家家有不同版本的口水汁,就這個別看是滿吸引的味道感覺





對牛肉又愛又恨的我一來十萬個愛吃牛肉,好景不常否極泰來
竟然近幾年皮膚對牛肉有所敏感,少吃身痕多吃頭爛
而 信得過有碟叫 蝴蝶腩,起初乍看來是牛腩但竟是豬肉來,妙也!
食落口感軟腍帶點肥,而肥的感覺不是肥油的肥而是筋膜內的骨膠原幫忙留下肉汁
信我,你會一吃愛上信得過
當然信得過還有很多很多美味新鮮的菜式,是我平時沒有影相作記錄
總結而言 老細 Peter 哥 的自誇是 "Like" 的 !!


地址: 灣仔謝斐道307-311號快添大廈地下A號舖





題外話
從來講飲講食最難既係點樣用文字轉化味道
自問我唔係一個客觀既 blogger
自問我冇文學認識,自己我對飲食經驗嘗淺
但我都自問我只愛吃只愛真心分享給大家作交流
當然我鍾意睇飲食男女既原來幾多年以黎都只有一個
就係睇專欄,睇文化人對飲食的文字體會,希望從中偷師
希望參考他們如何用文字記錄味道,是一種可以看到的味道
所以我都想大家對我個blog 有咩意見都好,希望大家開心見誠同我講

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...