2011年8月3日 星期三

焗薯配煎焗豬扒

2011年7月21日 上午10:00


本身lee 碟野都冇咩特別, 只係想同大家分享一個焗薯仔焗到好脆既方法





首先開焗爐二百二十度, 落一舊牛油, 少少生油, 同埋少少 Sage





另一邊滾刀切薯仔, 切大舊d, 烚 5分鐘左右, 中間仲好硬, 外表要爛爛地
之後隔水, 蓋上蓋不停shake shake, 令到外表有d變薯蓉





另一邊 d 牛油應該都變到好滾熱, 直接用匙 放落滾油, 應該會聽到 炸炸聲
放番入焗爐, 焗 20分鐘








之後拎出黎反轉再焗 20分鐘 就會變得金黃香脆架喇








超級好食!!   做 side dish 一流呀!!











題外話
從來我都唔係一個讀書人所有測驗考試都唔會高分,而其中由小學到中學有幾科係特別高分。分別係小學既科學、數學、初中既英文、化學。因為我對果一個老師有好感,好照顧我地一班唔鍾意讀書既同學。所以我好留心上堂,會寫筆記會問問題,測驗考試都會頭一二名高分。宜到會考先發覺所有老師都好偏心令我唔鍾意讀書。雖然我唔係一個讀書人,但係就好鍾意吸收新既資訊,所有類型都會興趣,除音樂, 金融類別! 十年光景讀過好多唔同種類既課程,當然結果都係無一樣成功。講起書, 之前上心理學講過話有好多人會買好多書番屋企但係唔睇只係儲,想話俾人知自己有幾犀利、睇過幾多書籍。當然我諗我自己都係其中一個,儲儲埋埋好多心理學/ 催眠既書都冇睇。原因除左扮野之外,有好多我本身都識所以好快就睇完/ 跳過唔睇,一本書可能都係睇10%,睇多 10本可能連10% 都唔洗睇就放埋一邊,所以宜家我都冇再買新既 理學書番黎。深既又唔識,易既唔睇都識,廢事嘥位。書都算小事,10年前我儲漫畫都好得人驚,我估計都超過 500本,單係手塚治虫都儲左 二百六十幾本。人大左覺得冇用又嘥位於是一次過送曬俾朋友。我諗過多幾年我都會該一放棄手頭上既書本,如果係放棄,倒不如問下你地有冇人要啦。我過一兩日再 post 一次丫..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...