2011年8月3日 星期三

咖哩炒青口

2011年7月05日 上午10:10


琴日試左清蒸, 今日黎一個炒!! 扮泰國感覺




先洗好青口, 搣走d毛, 切少少唐芹粒, 洋蔥粒, 紅椒粒




之後就蒜蓉薑片起鑊, 再爆香唐芹粒, 洋蔥粒, 紅椒粒

落一湯匙咖哩醬, 落少少糖, 落青口, 落半碗水, 蓋上蓋

大火焗 30秒左右, 落唐芹同埋蔥 埋少少茨就得架喇

快靚正呀!!  青口唔好煮咁耐, 會好老架






題外話

其實我個網名都唔係改得咁好, 我話就話東主有喜 姐

事實上個個都叫我做東主, 問題出現喇

我又唔係真係東主, 而且東主lee 個名最常出現最常見到既就係新聞

而且講親東主都唔係咩好野, 都係俾人追數, 俾人斬, 俾人偷野

都好彩打 blog 打左年幾都未試過有咩事發生

俾人叫左東主年幾, 老實我都仲係未習慣

當然啦, 唔慣唔慣, 都接受左

果時都冇諗過自己咁有心機打咁耐 blog




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...