2012年3月12日 星期一

安東雞 ( 膽粗粗學人煮)

安東雞 - 我剛認識的新朋友,它令我一試鍾情,在我的心裡翻過不停
它的氣味我柔情都令我的心痴痴醉,所以我決定用自己方法上網參考一下後加以改良
做出90% 味道相近之安東雞,都不得不讚一個自己的舌頭呢!!



基本材料:

雞扒 去皮切大舊  兩塊

半條紅蘿蔔  + 半個薯仔 滾刀切

半個洋蔥

芋絲  一包

大蔥一條

乾冬菇  三隻   (浸發)

紅棗     四粒

薑片 二片

蒜茸  三粒




調味:


指天椒 兩隻  切碎

冰糖 一細粒 + 片糖半塊

蠔油  兩湯匙

磨豉醬 半湯匙

味琳  三湯匙

紹興酒 一湯匙

生抽  1/4湯匙

草菇老抽  1/4 湯匙

辣椒粉   大約  半湯匙









水過面,同放雞件、紅蘿蔔、薯仔 和紅棗 和薑 中火煮5分鐘


煮安東雞期間不停 "筆"  走 雜質 同埋雞油, 仲有只可以用中火煮



除芋絲外 可以將所有材料 及調味 放落煲 一齊煮







炆所有食物都一定煮一陣焗一陣
比方說我會煮15分鐘 然後焗 30分鐘 再開火煮15分鐘
重複兩次 再試試味 應該 收水,材料味道都會出黎
注意安東雞係偏甜 同埋食落辣辣地
食前 5分鐘開火再滾一次,順手落埋芋絲  ^^







如果 唔想咁煩,去買盒韓國辣椒醬 + 辣椒粉 + 生老抽 + 味琳 就Okay 架喇






不過我用雞脾肉都不及人地正式新鮮雞,如果想好食D, 去街市買一隻新鮮雞番黎煮啦都係





為配為韓國風味餐,特登買左泡菜同埋紫菜食
大家都試下丫!!   只要材料同時間, 冇咩技術可言就做出咁好食既安東雞


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...